midnight fun

Hello humor,

  Разказът се води от 1во лице:

  Неотдавна бях в едно грузинско село, където местните ми разказаха за
  следният случай. Това се случило преди 5 години.
     В едно грузинско село дошла делегация от Япония.  Председателят на колхоза (нещо като ТКЗС) на
  приемащата страна бил мъж 150 кг, ръст малко над 2 метра, як, набит - направо като великан от
  приказките за японските самураи.
     На прощалната вечер на делегацията грузинската страна извадила
     бъчва вино и прасенце за почерпка на видните гости.  Председателят на ТКЗС-то седял на централно
     място, пил вино от чаша с големината на средно голяма ваза от 2
     литра, а прасето ял (важен момент) като поръсвал със сол и после отчупвал голямо парче месо
      (както в древността на големите пирове)
    В един прекрасен момент един малък японец, седящ непосредствено до
    председателя, без да иска, накапал с вино панталона си и председателят , без много да му мисли,
    ръснал петното със сол, за да се изпере после по-лесно.

    Трудно е да се опише после ужасът в лицето на японеца :))))))))))))))))))

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:moni@exco.net