Poznaite na koe ot izrecheniata se zapoznah s jena si!:)

1. Oblijete prusta si, iztriite go v bluzkata i i kajete:
- Haide da mahnem tezi mokri drehi!

2. -Hubavi kraka. V kolko otvariat?

3. -Kak predpochitate - da vi kupia pitie ili napravo da vi dam parite?

4. -Az moje da ne sum nai-krasiviat tuk, no sum edinstvenniat, koito govori
s vas.

5. -Izvinete che ne govoria mnogo, no edva se preborvam s jelanieto si tazi
vecher da vi napravia nai shtastlivata jena na zemiata!

6. -Iskate li da vi pokaja malko boini tehniki? Naprimer az shte legna, a
vie shte se opitate da mi izkarate vuzduha ...

7. -Naistina bih iskal da razbera kak izglejdate, kogato az sum sublechen.

8. -Ne prejiviavaite, che ne ste nai-krasivata tuk - krasotata izchezva v
miga v koito shtraknesh kopcheto na lampata.

9. Dokato tancuvah popitah:
Useshtate li vulshebstvoto mejdu nas!? Ne, ne.. - po na dolu...

10. -Izchukai me, ako gresha, no mislia, che se kazvash Genoveva... ili
Hornezia!?

11. -Boje, drehite vi biha izglejdali neveroiatno razhvurliani po poda na
spalniata mi!

12. -Molia, zapomnete imeto mi, shte vi e nujno porvo da go sheptite, a
posle - za da go kreshtite.

13. Viarvate li v liubovta ot pruv pogled ili da izliaza i da vliaza pak?

14. -Znaete li, priateliat mi izgaria ot liubopitstvo dali me smiatate za
simpatichen!

15. -Ne se kazvam Pisan, nito Sharo, no mojete da me cheshete po koremcheto
kogato pojelaete.

16. -Znaia, che mliakoto e polezno za tialoto, no .. Boje moi, kolko mliako
ste izpili!?

17. -Iskate li da izlezem za malko pizza i sex? Ne!? Kakvo, ne obichate li
pizza?

18. -Izvinete, zagubih si kuchenceto. Shte mi pomognete li da go nameria,
mislia che vleze v ei onazi hotelska staia na chas.