edna ot istinskite istorii , koito poluchavam na maila :)

Hello humor,

Превод от руски:

Разказва се в женски род:

Събуждам се сутринта и чувствам, че здравето ме е подвело и днес няма
да мога да ида на работа. А този пропуск някак си трябва и
документално да го потвърдя, т.е да си взема болничен. Намирам в
справочника телефона на моята поликлиника, набирам номера. След дълъг
продължителен звън се чува сънлив женски глас на другата страна на
линията, който не много любезно казва "Ало?". Разбирам, че времето е
доста рано, човек точно е дошъл на работа и не е успял още да си пийне
и кафето, а аз тук му досаждам със своите си проблеми. Затова много
внимателно казвам: "Здравейте. Аз се разболях. Може ли да извикам
лекар?". Вече доста по-любезно ми отговарят: "Обезателно, ОБЕЗАТЕЛНО
извикайте лекар!!!" и затварят. Седейки вцепенена няколко минути,
изведнъж осъзнавам, че просто съм сбъркала номера!

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net