Тези ги преведох за един друг форум ... N2

Hello humor,

Относно посещението на Буш в Англия:

Посещавайки Англия, Джорж Буш бил поканен на чай с Кралицата.
Той я попитал: "Ваше Височество, какъв е вашият главен принцип в живота?"
Кралицата отговорила: "Да съм в обкръжението на умни хора".
Буш я попитал: "А откъде знаете, че са умни?"
Кралицата отвърнала: "Задавам им необходимите въпроси."
И, виждайки объркването по лицето на Буш, добавила "Позволете ми да ви го демонстрирам".
Кралицата звъни на Тони Блеър и го пита: "Господин Премиер Министър,
бихте ли ми отговорили, моля, на един въпрос?".
БЛЕЪР: "С удоволствие, Кралице моя".
КРАЛИЦАТА: "Майка Ви има дете. И баща Ви има дете.
Но това дете не е ваш брат и не е ваша сестра. Кое тогава е това дете?"
ТОНИ БЛЕЪР отговаря: "Това съм аз, мадам".
КРАЛИЦАТА: "Правилно. Желая Ви приятен ден."
Кралицата затваря телефона и казва на Буш: "Разбрахте ли, господин Президент?"
БУШ: "Да, мадам. Големи благодарности. Определено ще се възползувам от това."
След завръщането си във Вашингтон, Буш решава да провери Предеседателят на Комитета по
Международни отношения към Сената на САЩ - сенатор Хелмс, известен с негативните си изказвания
за Русия и Путин. Буш го вика в Белия дом и го пита::
"Сенатар, мога ли да Ви задам един въпрос?"
ХЕЛМС: "Разбира се, господин Президент"
Буш му задава въпроса на Кралицата: "Майка Ви има дете. И баща Ви има дете.
Но това дете не е нито ваш брат, нито ваша сестра, кое е това дете?"
ХЕЛМС отговаря: "Господин Президент, Вие знаете, че такива въпроси не се решават бързо.
Дайте ми време до утре, ще си помисля."
ПРЕЗИДЕНТ БУШ: "Добре, Сенатор. Утре Ви чакам в кабинета си."
Сенатор Хелмс тутакси организира среща с други сенатори републиканци под съвсем друг
предлог и там някак си между другото задава въпросът на Кралицата.
Сенаторите обсъждат въпроса в продължение на няколко часа, след което спорът преминава
 във взаимни обвинения в некадърност, и, така и не достигнали до отговора, вечерта
 сенаторите се разотиват по домовете си.
В края на краищата сенатор Хелмс звъни късно през нощта на държавния секретар Колин Пауъл,
като му обяснява своят проблем - така и така, можеш ли да отговориш на един въпрос?
КОЛИН, прозавайки се: "Питайте, Сенатор"
Хелмс му задава въпросът на Кралицата: "... И кое е това дете?
КОЛИН ПАУЪЛ отговаря, без да се замисли: "Разбира се, това съм аз.
Заради тази глупост ли ме вдигнахте от леглото?"
Хелмс му благодари и на заранта радостен влиза в кабинета на Буш и казва:
"Господин президент, знам отговора на този въпрос. Това дете е КОЛИН ПАУЪЛ"
БУШ: "Не, Сенатор Хелмс, Вие грешите"
ХЕЛМС: "И кое е това дете, в края на краищата?"
БУШ: "ТОВА Е ТОНИ БЛЕЪР!"

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net