vitz

Hello humor,

Изпит по наказателно право.....
- Професорът задава въпрос на студента "Какви са елементите на състава на престъплението измама "...?
Студентът дава отговор, че измама ще бъде налице, ако получи двойка на изпита.
- "Как така ?" - чуди се професорът ...
- Студентът отговоря - "Ами, измама ще рече да се възползувате от нечие незнание и да причините
на незнаещия имотна вреда, а Вие да набавите за себе си или другиго имотна облага.
И ето - ако аз не съумея да отговоря, Вие ще се възползувате от моето незнание и ще
ми пишете двойка, с което пък ще ме лишите от стипендия за добър успех и последната
ще отиде в Университетския бюджет, откъдето се изплаща и Вашата заплата ..."

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net