nov bulgarskii teatyr

Hello humor,

Хан Крум... или Нов Български Театър

/* Във връзка с това, че все по-вече ученици срещат трудности при четенето на учебниците,
* ние решихме да публикуваме
* преработен и опростен вариант на примерна глава от учебника по история.
* Надяваме се всички ще се съгласят, че нашия начин
* е значително по-близък до бита и изразните средства на подрастващите.
*

"Нов Български Театър" представя постановката "Замъкът на Хан Крум"

1-во действие.
/*
* На сцената се вижда шатра и полу-заспал часови пред нея. Дочува се конски
тропот.
* Влетява вестоносец на кон.
*/
(Вестоносец)
- Тпру-у-у-уу бе да ти еба майката…. Спри се бе да ти еба майката!
(Кон)
- Я си еби майката!
(Вестоносец)
- Ей, часовия да ти еба майката, събуди се бе ебал съм ти майката!
(Часови, със сънен глас)
- Къв си ти бе, да ти еба майката?
(Вестоносец, със сърдит глас)
- Абе, вестоносец съм да си еба майката, на негово кралско величество Крум, да
му еба майката! Круме! Да ти еба майката, събуди се бе ебал съм ти майката!

/*
* От палатката се подава Хан Крум, видимо недоспал след вчерашния запой….
*/

(Хан Крум, сърдит)
- Какъв си ти бе, да ти еба майката?
(Вестоносец)
- Абе, вестоносец съм да си еба майката, на твое кралско величество да ти еба
майката!
(Хан Крум, сърдит)
- К'ви вести ми носиш бе, ебал съм ти майката?
(Вестоносеца)
- Абе византийците се стягат да ни ебат майката.
(Хан Крум, сърдит)
- Я си еби майката!
/*
* Завесата пада.
*/

/*
* Действия 2-ро, 3-то, 4-то,5-то и 6-то аналогични на първото,
* от съображения за краткост ще ги спестим
*/

7-о Действие
/*
* На сцената се води битка между византийците и българите…
*/
(Български войник, замахвайки си меча)
- Е сега ти ебах майката!
(Византийски войник, отблъсквайки атаката с щит)
- За малко да ми ебеш майката!
(Византийски войник, замахвайки с меч)
- Ще ти еба майката!
(Български войник, отблъсквайки атаката)
- Е, не ми еба майката!
(Български войник, пронизвайки византийски такъв)
- Наистина ти ебах майката!
(Византийски войник, падащ пронизан)
- Еба ми майката!

/*
* Завесата пада под звуците на ожесточена битка.
*/

8-мо действие.
/*
* На сцената масовка мъртви византийци и българи, Хан Крум държи черепа на
Никифор и му говори
*/
(Хан Крум, видимо подпийнал)
- Никифоре, Никифоре… ебах ли ти майката, ебах ли ти майката?
(Черепа, през зъби)
- Еби си майката!
/*
* Завесата пада. Публиката с облекчение става
* и промълвява: "Тия са си ебали майката!"
*/

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net