Re: Are you bulgarian????

Tova e nashiat imidj pred sveta. Moje da ne vi puka i da kajete "hich
ne mi dreme", ama kojto ne e v .bg vijda, che kartinata, koiato
zapadnyacite imat za .bg e snimka na ciganski katun s bezzubi babichki
i otdolu godro s golemi bukvi napisano bulgaria. Da ne govorim, che
50% ot zapadnyacite ne sa i chuvali dumata bulgaria, a spored
ostanalite 50% jiveem nyakude po djunglite na iujna amerika. Tujno e
da. Tova polojenie moje da se korigira samo s polojitelna propaganda
na pravitelstveno i naj-veche internacionalno nivo. A ne v site-a na
.bg posolstvoto v stolicata na evropa da pishe, che sme tursko
nomadsko pleme (kak li sme si postroili krepostite bidejki nomadi..).
Btw, zapadnite strani si provejdat postoianno propagandi.. koga za
posleden put ste gledali gingovski film bez gordo da se razvee nyakude
amerikanskoto zname?