FW: Вицове разни...

Един сервитьор станал полицай. Попитали го какво най-много харесва в новата
си работа.
-Това, че клиентът никога не е прав!
*
фермер с изумление наблюдава как новата доячка пои кравата с току-що
из-доеното мляко.
-Но какво правите, за Бога? - пита той.
Стори ми се, че млякото е много рядко, и реших да го върна обратно, за да се
*
Младеж кандидатства за работа в метеорологичната служба.
-Имате ли някакъв опит?- го питат.
-Да - отговаря самоуверено той. - Три пъти вече печеля на тото!
*
Питат един синоптик:
-Прогнозите ви винаги ли уцелват какво ще е времето?
-Времето - да, винаги! Само понякога се разминават в датата.
*
-Един чай, госпожо, ако обичате!
Ние не предлагане чай,господине, а хубави моми-чета!
-Тогава защо сте закачи ли пред заведението си тоя чайник?
-А вие какво бихте пред ложили да закачим?

-Докторе, имам депресия.
-Най-доброто средство срещу депресията е да се потопите изцяло в работата
си.
-Но аз почиствам тоалетни.
*
При лекаря.
-Трябва да отслабнете - казва лекарят на болния. - Какво работите?
-Гьлтач на саби в цирка.
-Ще се наложи да минете на диета. От утре ще гълтате само игли, и то не
повече от пет на ден.
*
Главен готвач дава поръчка на стажант да направи торта с надпис: "Честит
рожден ден". След час отива да провери как се е справил стажантът:
-Е, какво стана?
-Справих се много лесно.Само ми беше доста труд но, докато напъхам тортата
в пишещата машина...
*
Известен художник дава интервю за пресата.
-Защо рисувате само пейзажи? - пита журналист.
-Защото нито едно дърво още не е дошло да се оплаква, че не си прилича.
*
-Вероятно сте политолог, щом с такава сигурност твърдите, че депутатите ни
непрекъснато нарастват.
-Не, шивач съм.
*
В обущарницата клиент към обущаря:
-Донесох ви чифт обувки, а сега ми връщате само една. Защо?
-Тази обувка, която държите в ръцете си, ми отне цял ден работа. Трябваше
да я шия, да сменям кожата, даже да сменям подметката!
-Е, хубаво де, но къде е втората?
-А откъде, мислите, взех материалите, за да оправя тази?
*
В богат дом назначават нова камериерка.
-Как се отнасяте към папагалите? - пита я господарката.
-Не се безпокойте, госпожо, не съм придирчива,аз ям всичко...
*
На вратата на занаятчия: "Ремонтираме всичко." По-долу:
"Чукайте по-силно - звънецът не работи." *
*
Из интервю със секретарка:
-Как прекарвате свободното си време?
-Имате предвид в службата или по принцип?

*

В село Партизани Старозагорско данъчни подгониха баба, че давала компютър
под наем

Страх тресе баба Нейка Аврамова  от село Партизани, тъй като от данъчното и
искали да плати данък за отдаване на компютър под наем на някой си Иван Н.
От сделката жената получила 400лв.

"Аз през живота си не съм виждала такава машина, камо ли да я имам и да я
отдавам под наем!?", кръсти се 80 годишната Нейка. И други хора от селото
станали жертва на Иван, когото сега властите издирват.