Re: Microsoft vs iPod

Towa daje ne e smeshno, towa si e chist bullshit. Niakoi "jurnalisti" se chudat
kakwa glupost da izmydriat ot prystite si, za da priwlekat hora na saita si...

Kato edin ot raboteshtite w MS moga da zaiawia:

1. ne sym poluchawal nikakwo memo
2. nikoi ot shefowete mi ne e kazwal nishto po wyprosa za izpolzwaneto na iPod
3. kolegite mi koito imat takyw ne go kriat, daje napriotiw, malko prekaliawat
s pokaznostta, ma neise :-)
4. w moia team ima okolo 200 choweka, s powecheto ot koito se razminawam pone
dwa pyti sedmichno, a s okolo chetwyrt mi se nalaga da se wijdam po meetings.
moje bi okolo 15 choweka ot tiah imat iPod
5. iPod i drugi produkti na Apple se obsyjdat dosta iz wytreshnite mailing
lists. kakto se obsyjdat i Google, Linux, Oracle, TiVo, Sony i oshte dosta
drugi firmi i tehni produkti. horata tuka polzwat nai-razlichni produkti i
nikoi ne gi pritiska da polzwat samo MS neshta.

Franci
.