Re: Re: Проверка дали имате интернет

To po princip ne moje da se dokaje lipsata na neshto wyw wselenata... :-)

Inache az moga da kaja koga niamam internet po prostia fakt che ne moga da
otworia koiato i da bilo stranica. :-) I che imam internet, kogato moga da
otworiabolshinstwotot ot stranicite, koito me interesuwat. Ili pone che imam
dostyp do cacheto na proxy servera na drugia krai na moita jica...