Пълня листата ;) [Was: Re: Kato stana vypros za M-Tel...]

On Tue, Mar 29, 2005 at 11:35:28AM +0300, Ventsislav Genchev wrote:

> Ha sega poznaite koi sa cifrite...
>
> Az v napylno trezvo systoqnie uspqh da vlezna ot 3-tiq opit :)

[snip няколко празни реда, очевидно ефикасни, дори *прекалено* ефикасни ;]

> Otg: I vse pak za da pylnim listata s dogatkite.. okaza se che verniq
> otgovor e 8471 :)) ne e 8411, noto 8417 ;P
[snip PGP подписа]

Мдаааа, явно това последното много малко хора сме го прочели ;)

А иначе - уф.  На моменти ми се струва, че има хора, които не премислят
нещата съвсем докрай.  След като по ред причини - повечето от тях
напълно разумни - Мтел са решили все пак да сложат challenge/response
система с разпознаване на цифри (а за това, вярвам, повечето хора ще се
съгласят, че има смисъл), и след като съвсем скоро я усложниха малко,
също по *съвсем* разумни причини, аз лично не виждам много смисъл в
десетки еднакви реплики от сорта на 'ама това понякога е малко
по-сложно, отколкото можеше да бъде'.  Хич не му е мястото тук, и хич не
съм аз човекът, който би трябвало да повдига тая тема, ама все пак ми се
струва, че ако някой има идея за подобна система, която хем да е лесна
за разпознаване от истински човек, хем да НЕ Е лесна за разпознаване от
автоматизирани решения - или поне да е достатъчно трудна, за да не си
струва простите script kiddies и хора, които просто в момента си нямат
друга работа[0], да седнат да се опитват да направят нещо, което самичко
да разпознава нещата - та ако някой има подобна идея - конструктивна
идея, а не просто 'ми то това ме кара да мисля, и понякога не успявам да
го измисля от първия път' - такава идея има смисъл да бъде предложена.
Другото... другото наистина ми се вижда дори малко детинско :(

Поздрави,
Петър

[0] Ако хората, които бяха замесени в усложняването на нещата преди
седмица-две, четат това - това с нямането на друга работа *изобщо* няма
каквито и да е отрицателни конотации :)  Хората бяха интересни,
историята беше интересна, разви се по най-добрия възможен начин май,
сега всичко е наред - като че ли :)

--
Peter Pentchev	roam@ringlet.net    roam@cnsys.bg    roam@FreeBSD.org
PGP key:	http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc