Nekoi misli ;)

Морската котка има повече от 27 000 вкусови рецептора. (Какво ли има
толкова вкусно на дъното на океана??)
Някои лъвове го правят повече от 50 пъти дневно. (Все още предпочитам
прасето за следващия си живот ... качеството пред количеството!)
Пеперудите вкусват с краката си. (Нещо, което винаги съм искал да знам.)
Най-силният мускул в тялото е езикът. (Хмммммммм........)
Десняците живеят, средно, девет години повече от левичарите. (Ако си
еднакво добър и с двете, трябва ли да разполовиш разликата?)
Слоновете са единствените животни, които не могат да скачат. (ОК, така,
че би било добре...)
Урината на котката свети при черна светлина. (Чудя се кой е платил за да
установи това?)
Окото на щрауса е по-голямо от мозъка му. (Познавам такива хора.)
Морските звезди нямат мозък. (И такива хора познавам.)
Полярните мечки са левичари. (Ако се сменят, ще живеят много повече.)
Хората и делфините са единствените видове, които правят секс за
удоволствие. (А с прасето какво става???)?