една дама споделя опит

Препращам ви това, защото то определено даде резултат при мен... А по това
време на  годината всички ние бихме могли да се възползваме от
малко...успокояване. Следвайки един  прост съвет, който прочетох в една
статия, аз най-после постигнах вътрешен мир... В  статията пишеше:

"Начинът за постигане на вътрешен мир е като довършите всичко, което сте
започнали."

Така, че аз се огледах из къщата, за да открия всички неща, които съм
започнала и не съм  довършила.... и преди да дойда на работа тази сутрин
довърших: една бутилка червено  вино, една бутилка бяло вино, Бейлиса,
Калуата, Тия Марията, Prozac-a  ми, малко Валиум,  пакет цигари на един
приятел и една кутия шоколадови бонбони. Нямате си идея колко  шибано добре
се чувствам....

Може да препратите това на тези, за които чувствате, че имат нужда от вътрешен
мир....

--
B.