[no subject]

Title: Message

Edno selo si kupilo traktor edinstveniq, koito mojel da go kara bil Bai Stanoi

kachva se bai stanoi i osht epyrviq den go butnal v blatoto :-))

pravqt sybranie

edin vika - da hodi da go vadi!

kmeta rekal - ami, ne moje, kak she go izvadi, ia i she zeme neshto da se kontuzi, a toi ni e EDINSTVENIq traktorist v seloto, ne stava !

v tova vreme kovacha stava i vika - davai da go ebem na megdana !

ee, abe , she zeme da se obidi i she si trygne posle, a toi ni e EDINSTVENIq traktorist v seloto, ne stava !

drug vika - da go plati!

e kak da gpo plati, skypo e, she se uplashi i she izbqga, a toi ni e EDINSTVENIq traktorist v seloto, ne stava !

mylchat i kovacha pak rekal - abe dai da go ebeme, be, da se nauchi !

kmeta rekal - she se obidi, she si trygne, a toi ni e EDINSTVENIq traktorist v seloto, ne stava !

kakvo da pravim, pital kmeta

mylchali mylchali i po edno vreme kovacha - abe, kmete, dai da opynem bai ivan - ovcharq !

.. chakai be, kak ovcharq, zashto bai ivan be ???!!

emi, shto - shtoto ovcharite sa ni dvama ! :-)))))))))))))