Re: Стресира ли ви работата?

On Thu, Feb 10, 2005 at 04:46:04PM +0200, Ventsislav Genchev wrote:

> Да го беше превел барем :)

Е.. убу :)

=================

Първо прочетете, а след това вижте картинката.

На приложената снимка са изобразени два делфина.  Тя е използвана като
илюстрация при изучаването на стресови състояния в болницата Света
Мария.  Погледнете двата делфина, изскачащи от водата.  След щателно
проучване върху опитна група хора установих, че въпреки факта, че
делфините са съвършено идентични, човек в стресово състояние ще намери
разлика между двата.  Ако човек намира много разлики, значи е подложен
на силен стрес.  Погледнете картинката.  Ако откриете повече от две
разлики между делфините, налага се спешно да излезете в отпуск.

Или нещо такова :)

Поздрави,
Петър

--