switch (case) .. :)

#Случай 1 Да се омъжиш е като да отидеш на ресторант с приятели. Ти си поръчваш нещо, след което те, и когато дойде тяхната поръчка ти се иска да си си поръчал точно тяхното.

#Случай 2
At the cocktail party, one woman said to another, "Aren't you wearing your
wedding ring on the wrong finger??" The other replied, "Yes, I am. I married
the wrong man."

#Случай 3
Преди един мъж да се ожени той не е завършен. А когато се ожени... вече е
довършен...

#Случай 4
Бракът е институция, в която мъжът губи ергенския си статус, а жената
получава шефски.

#Случай 5
Момченце попитало баща си: "Тате, колко скъпо излиза да се ожени човек?"
Бащата отговорил: "Не знам, сине. Аз все още изплащам!"

#Случай 6
Синът: "Татко, вярно ли е , че в някои африкански страни мъжът не познава
жена си докато не се ожени за нея?" Бащата: "Това се случва в много страни,
синко!"

#Случай 7
Един мъж казва:" Не знаех какво е истинско щастие, докато не се ожених. А
тогава вече беше твърде късно!"

#Случай 8
Щастливият брак е въпрос на вземане и даване, мъжът дава жената взема!

#Случай 9
Когато младоженец изглежда щастлив, знаем защо. Но когато мъж с десетгодишен
брак изглежда щастлив, се питаме защо. Може би любовна връзка?

#Случай 10
Брачният живот е много разочароващ. През първата година от брака мъжът
говори, жената слуша. През втората година жената говори, а мъжът слуша. През
третата година и двамата говорят, а съседите слушат.

#Случай 11
След скандал жената казва на мъжа си: "Знаеш ли, голяма глупачка съм била,
когато се жених за теб!" а мъжът отговорил: "Да, мила, но аз бях прекалено
влюбен в теб, за да го забележа!"

#Случай 12
Мъж пуснал обява, че си търси съпруга. На другия ден получил стотици
отговори със следния текст: "Можете да вземете моята!"

#Случай 13
Когато мъж отваря вратата на колата пред жена си, можете да сте сигурни в
две неща - или колата е нова, или жената!

#Случай 14
Жена казва на своя приятелка: "Аз съм тази, която направих мъжа ми
милионер!", "А какъв беше той преди това?", попитала приятелката.
"Мултимилионер!" отговорила жената