Re: Da sprem globalnoto zatoplqne ! :)

Populaciata na kitaj e koncentrirana na opredeleni mesta po takuv
nachin, che po-golyamata chast ot teritoriata e nezaselena. Razhodi se
iz tibet i shte vidish che moje i 200km da prohodish bez da vidish
sleda ot civilizacia. Tova, koeto kitajcite mogat da predizvikat e
vulna, kakvato se obrazuva kato kapne kapka dujd vuv lokva. Vsichki
znaem, che edna kapka nishto ne teji i vupreki vsichko predizvikva
malka vulnichka. Ako se naceli rezonansniat moment, kogato vulnata e
obikolila zemyata, povtoren skok (ili copvane na nova kapka) shte
doprinese do uvelichavane na vulnata.

btw, tova nalyagane deto si go izrazil e vajno samo za babichkite s
visoko kruvno :) ot istinsko znachenie e impulsa, kojto zemyata shte
poluchi.

On Fri, 25 Feb 2005 18:24:12 +0200, Ventsislav Genchev