Re: pearls

No rusnacite specheliha woinata, nali? :-))

<para mode="off-topic>
Btw, zabeliazal sym, che OSS poddryjnicite obiknowenno umirat da se hiliat za
smetka na Microsoft, no ako niakoi si pozwoli dori i namek za shega po tehen
powod, wednaga izgubwat wsiakakwo chuwstwo za humor. E, kakwo da se prawi, open
source ne znachi zadyljitelno i open-minded. Daje kato che li e obratnoto,
kolkoto po-open source, tolkowa po-close-minded. Towa mi prilicha na
anarhistite, deto iskat da niama prawila, ama wsichki da se syobraziawat s
tehnite prawila...
</para>

Razbira se, towa e izcialo izwyn topica na razgowora. Az taka i ne razbrah
kakwo praweshe onzi fragment, makar che kato go gledam - nai-weroiatno pechati
'42' nai-nakraia... :-)

Franci
.