Re: pearls

 > No rusnacite specheliha woinata, nali? :-))

I sled kato specheliha, platiha smetkite na vsichkite, che i otnesoha
vsichkite obidi...

 > <para mode="off-topic>
 > Btw, zabeliazal sym, che OSS poddryjnicite obiknowenno umirat da se hiliat z
 > smetka na Microsoft, no ako niakoi si pozwoli dori i namek za shega po tehen
 > powod, wednaga izgubwat wsiakakwo chuwstwo za humor.

Koj se hili na Microsoft? Ot kak gi pomnia, sa pravili shto-gode prilichni
boot-loaderi. Bashta mi naprimer poveche se kefi da si zaredi Heroes of Might
and Magic ot Windows.

Trebva da sme optimisti! (ili optimizatori li beshe to?) Microsoft nekoj den
shte napraviat softuer deto hem raboti, hem ne zabiva, hem stava za vsichko,
hem ne struva majka si i bashta si (koi sa vsashtnost majkata i bashtata na
Microsoft? Za bashtite sme chuvali tuj-omun, ama za majkata?) Vervajte!

Dotogava se naslazhdavajte na dvata produkta deto sa na Microsoft (a ne
licenzirani ot nekoj druga): Microsoft Mouse i Microsoft Flight Simulator.

No wse niakoga chovek se sabuzhda...

Daniel