Re: [Fw: Re: vic 8;o) ]

hahah :)) e k.. biva si go vica... Puk kato se zamislq i na English shte
zvuchi dobre, che v 90% ot sluchaite horata se chudqt kude mu e
smeshnoto... a i obratno :)

Lychezarka Slyncheva wrote:
| ami poneje ne se razbrahem za ezika, eto na bg, zashtot e sigurno, che
go znaesh ;o)
|  "kak da zabiem dyjdoven chervej v zemiata s chuk?
|  Predi izpit student hvashta profesora si v koridora i mu predlaga da
otgatne zagadka: "profesore, ako otgatnete zagadkata, ste rabotia bez
zaplashtane cialo liato za vas, a ako ne uspeete- pishete mi pone 3ka".
|  pomislil si profesora, che e izgodno predlojenietoi kazal: "dobre,
kazvaj zagadkata".
|  "kak movete da zabiete dyjdoven chervej v zemiata s chuk?".
|  pomislil profesora minutka i se otkazal :" hajde, kaji otgovora".
|  "ami mnogo prosto"- kazal studenta-" namazvate cherveia s epoksidna
smola i kato izsyhme (i se vtvyrdi) go zabivate v zemiata".
| doshlo vreme za izpita, studentyt si podava knijkata i za negovo
izumlenia tam ima 5ca i 100 dolara s dumite: " a tova e ot jena mi"
| ;o)
|

| Как дождевого червяка в землю забить молотком?
| |